Asenteemme
Myönteisyys hamuaa onnistumisia - kielteisyys hylkii niitä.

Asiakaspalvelu
Palvelu on tunnetta. Tunteen merkitys ihmisten kanssakäymisessä.
Työsuoritus ja kohtelu ovat eri asioita.
Myönteistä asennetta tarvitaan sisäisen ja ulkoisen palvelulaadun tuottamisessa ja ihmisten kohtelussa.
Vuorovaikutus
Kehonkieli ja halun tappamissanasto kertovat asenteestamme.
Ärsyyntyminen johtuu erilaisuuden hyväksymisen ja joustavuuden haasteista.
Johtamisen ja tiimityön onnistuminen on kiinni kahden ihmisen välisestä vuorovaikutuksesta.
Kielteiset ilmaisut herättävät vastarintaa ja synnyttävät tekosyitä viestin tyrmäämiseen.
Työyhteisön kehittäminen
Minä voin kasvattaa luottamusta ja vastuun kantamista huomisesta.
Terve kate on turva.
Taito ja tieto ovat hyödyttömiä, jos halu puuttuu.
OHO on kallis sana työyhteisölle
Työyhteisöjen suurimpia ongelmia ratkaistaan tiedon kululla ja kehittämällä viestin esittämistapaa ja muotoilua.
Elämän laatu
Rutiinit tappavat sinusta elämän ilon!
Aikaa on. Kyse on vain siitä, mikä on tärkeää.
Meillä on vastuu itsestämme ja vain itseään voi muuttaa.
Aina ei saa sitä, mitä tahtoo.
Aina ei pidä eikä ole pakko.
Ongelmat ovat mahdollisuuksia ja sanomalla “ei” voi lisätä elämälleen myönteisiä vaikutuksia
Myynti- ja markkinointi
Onnistuminen edellyttää:
Loistavaa keskinäinen henkeä
Loppuun asti tsemppaamista
Myönteistä vuorovaikutusta
Asiakkaan puhuttelevaa kohtaamista
Luovaa mielikuvien luomista
Myyjä on asiakkaan henkinen tuki, “Kummisetä”
Kummisedällä on tärkeä rooli yhteisen hyvinvoinnin kannalta.